Henkel (B2B2C)

Henkel (B2B2C)

Henkel je svetski lider na tržištu u proizvodnji lepkova, zaptivnih masa i funkcionalnih premaza za potrošače, zanatlije i industrijske primene. U 1998, Henkelov ogranak u Sofiji je počeo izgradnju Henkelovog tradicionalnog poslovanja. Među najvažnijim brendovima da Bugarskom tržištu su Bref, Ceresit, Clin, Fa, Gliss, Loctite, Moment, Palette, Persil, Perwoll, Pur, Rex, Schauma, Silan, Somat, Taft i Thomsit.

Henkel Bugarska je tražio vredno sredstvo da bi se napravila razlika od jednog svog brenda, deo Adhesive Technologies Divizije, u cilju postizanja većeg broja kupaca i da ih nagradi za odabir njegovog brenda. Takođe, kompanija je tražila alat da motiviše distributere da obezbede produkte brenda i da ih nagradi za njihov rad.

Na osnovi Loyax core sistema, ko-brandovana loyalty solucija je dizajnirana da pomogne Henkel Bugarska promoviše svoj brend i da ponudi beneficije za distributere i potrošače. Različiti podsticaji su dostupni svim stranama u lancu vrednosti (oba B2B i B2C) - veleprodajni distributeri i krajnji potrošači mogu da prikupljaju loyality poene prilikom prodaje Henkel proizvoda i razmenjuju te poene za posebne nagrade. Prema tome, Loyax je uspeo da obezbedi end-to-end rešenje za povećanje lojalnosti kupaca i izgradnju čvršće veze sa veleprodajnim distributerima u regionu.

ŽELITE DA SAZNATE VIŠE O B2B2C LOYALTY PROGRAMU?
UNESITE VAŠE INFORMACIJE ISPOD I JAVIĆEMO VAM SE U ŠTO KRAĆEM ROKU.

Ime*

Funkicija posla*

Kompanija*

Email*

Broj Telefona

Dodatni detalji oko vašeg zahteva:

Polja obeležena sa * su potrebna.